Do kraja godine kompanije s liste najpoželjnijih poslodavaca najavljuju otvaranje više od 100 novih radnih mjesta.U maju tekuće godine deseti put zaredom dodijeljena su priznanja kompanijama koje su izabrane za najpoželjnije poslodavce u BiH. Projekat "Najpoželjniji poslodavac" se organizuje svake godine, te počinje tromjesečnim istraživanjem koje provodi kompanija Kolektiv - Posao.ba na osnovu kojeg se pravi poredak izabranih najpoželjnijih poslodavaca.Kako je navedeno iz ove kompanije u ogromnoj konkurentnosti kompanija važno je da menadžeri svoju firmu pozicioniraju kao idealno radno mjesto gdje svaki kandidat želi da radi i napreduje i to je upravo način na koji će poslodavac privući potencijalne zaposlenike sa izraženim kvalifikacijima, odgovornošću i spremnošću za rad, što je najvažniji preduslov za napredak kompanije.
"Branding poslodavca je vrlo važan dio marketinške strategije jedne kompanije koji je usmjeren na stvaranje ili povećavanje atraktivnosti poslodavca, te na zadržavanje i privlačenje zaposlenika, kako bi poslodavac imao reputaciju" navodi se.
Branding poslodavca također se odnosi i na djelovanje i ponašanje lidera određene kompanije, te na kulturu, organizaciju i praksu te kompanije.
"Jak brand poslodavca u svijesti potencijalnih kandidata evocira kako emotivne tako i racionalne razloge zbog kojih kompaniju doživljavaju kao poslodavca koji brine o potrebama i osobnom razvoju zaposlenih"
Tokom deset godina postojanja portala Posao.ba intenzivno radi na promociji i unapređivanju svih procesa koji se tiču upravljanja ljudskim potencijalima, te generalno na promociji ove relativno nove branše u našoj zemlji.
"Djelujemo na podizanje svijesti kod poslodavaca o važnosti stvaranja dobrog imidža kompanije kao idealnog mjesta za rad u svijesti zaposlenika te aktivnih i pasivnih tražilaca posla. Odluku o tome da li će aplicirati za neki posao ili ne, poslotražioci u većini slučajeva donose na osnovu imidža odnosno branda kompanije koja traži zaposlenike" rečeno je.
Branding alati portala posao.ba pomažu poslodavcu da kod ciljane grupe – talentovanih kandidata – stvori sliku o toj kompaniji kao o idealnom mjestu za rad za koju svi žele raditi"
Prema istraživanju o najpoželjnijim kompanijama za rad u BiH u 2016. godini dm drogerie markt je zauzeo prvo mjesto, a na listi najpoželjnijih poslodavaca između ostalih našla se i kompanija Al Jazeera Balkans, zatim Authority Partners, UniCredit Bank, Nsoft, Raiffeisen banka, As grupacija, DEICHMANN obuća, KimTec te kompanije Konzum i Orbico.
Domaćin ceremonije bio je Edin Mehić, vlasnik kompanije Kolektiv i portala Posao.ba koji je pred prepunom salom rekao:
Na ceremoniji dodjele nagrade za naj poslodavca u BiH domaćin je kazao kako su ovi posldoavci ljudi koji prave mostove, koji nas liječe i hrane, prave namještaj a koji zapošljavaju stotine pa i hiljade ljudi.
“Zahvaljujući rastu vaših kompanija i mi smo rasli. Samo u ovoj godini ostvarili smo preko 100.000 poziva da za vas pronađemo najbolje kandidate na tržištu rada", napomenuo je Mehić.
Najpoželjniji poslodavac u 2016. godini u BiH, dm drogerie markt, najavljuje otvaranje tri nove dm prodavnice i novih radnih mjesta, a od početka godine 18 osoba je zaposleno u ovoj kompaniji. Kompanija naglašava da neovisno o stručnoj spremi ili prethodnom radnom iskustvu uvijek se trudi ponuditi svim zaposlenicima mogućnost dodatnog usavršavanja. IT kompanija Authority Partners je postala novo radno mjesto za 20 stručnjaka, a isti trend zapošljavanja planiraju održati do kraja godine.
UniCredit Bank u prosjeku u toku jedne godine uposli 60 novih radnika, a u samom procesu pribavljanja i selekcije novih radnika trude se privući radnike fokusirane na daljnji rast i razvoj spremne da odgovore na nove izazove i stalne promjene na tržištu.
Kompanija DEICHMANN obuća najavljuje otvaranje 15 novih radnih mjesta do kraja godine, uz već zaposlena 34 nova radnika od početka godine. Konzum je od početka godine uposlio blizu 300 novih osoba, a do kraja godine imaju ambiciozne planove zapošljavanja koji uključuju otvaranje novih prodavnica te investiranje i preuređenje postojećih.
Al Jazeera Balkans u budućnosti planira zapošljavati nove radnike shodno potrebama i prilikama, ali su i uvijek u potrazi za novim talentima koji bi mogli predstavljati dodatnu vrijednost kompaniji. U kompaniji KimTec potraga za novim talentima predstavlja dugoročni proces, a od početka ove godine KimTec je postao novo radno mjesto za 11 uposlenika.
Kompanija Orbico do kraja godine ima u planu otvaranje 10 novih radnih mjesta, dok je kompanija Nsoft od početka godine uposlila skoro 20 novih radnika s najavom otvaranja novih radnih mjesta do kraja godine.
As grupacija je ove godine zabilježila kontinuiranu fluktuaciju kadrova, od odlazaka iz kompanije, penzionisanja do upošljavanja novih radnika na raznim pozicijama. Raiffeisen banka godinama se trudi izgraditi lokalnu ekspertizu te time maksimizirati prednosti svakog pojedinca i stvoriti pozitivne dugoročne odnose u zajednici u kojoj djeluju.
Najpoželjniji poslodavci najveću pažnju posvećuju izgradnji takvog radnog okruženja u kojem zaposlenici mogu ostvariti svoje individualne ciljeve. Poseban naglasak se stavlja na dodatne edukacije, prilike za dalje obrazovanje, motivirajuće okruženje i međusobno poštovanje i razumijevanje među svim članovima tima i kompanije.
(tacno.net)
0 Коментари